Prowadzisz sklep internetowy? Pamiętaj o taśmie pakowej z nadrukiem

Jak w każdym innym biznesie, tak i w sklepie internetowym konieczne jest stosowanie odpowiednich narzędzi i akcesoriów. Nie może wśród nich zabraknąć komputera z dostępem do Internetu, ale i taśmy z nadrukiem, która umożliwi zabezpieczanie przesyłek na czas transportu. Dlaczego taśmy z nadrukiem? Okazuje się, że taka taśma ma dużo zalet i może pełnić wiele dodatkowych funkcji, co nie jest możliwe w przypadku zwykłej taśmy do pakowania. 

Przesycony rynek e-commerce sprawia, że nowym graczom coraz trudniej jest zaistnieć w świecie Internetu. Stosowanie różnych rodzajów reklamy może być skuteczne, o ile przedsiębiorca właściwie dobierze stosowane metody oraz target, do którego przekaz jest kierowany. Okazuje się, że jednym ze skuteczniejszych sposobów promowania sklepu internetowego są taśmy pakowe z nadrukiem. Narzędzie, które stosowane jest w tej branży na co dzień i w swojej podstawowej formie służy innym celom niż promocja, dzięki naniesionym na taśmę nadrukom może stać się efektywnym nośnikiem reklamowym.

Pakowanie przesyłek

Taśma pakowa z nadrukiem ma takie same właściwości jak zwykła taśma pakowa. Pod względem wytrzymałości, trwałości i odporności na warunki atmosferyczne nie różni się od niej właściwie niczym. W zależności od zastosowanego nośnika oraz naniesionego na ten nośnik kleju będzie mogła służyć do pakowania wielkogabarytowych i ciężkich przedmiotów, przechowywania towarów w kartonach tekturowych przez długi okres lub magazynowania zaklejonych nią paczek z produktami spożywczymi w chłodniach.

Różnica polega tu wyłącznie na tym, że na nośniku taśmy z nadrukiem umieszczane są informacje, których pozbawione są zwykłe taśmy do pakowania. To taka ekstra przestrzeń lub inaczej wartość dodana, którą przedsiębiorca otrzymuje wraz z taśmą pakową, a którą można wykorzystać do komunikacji z klientem.

Sposób na reklamę

Rodzaj informacji umieszczonych na taśmie z nadrukiem zależy od tego, jaki komunikat przedsiębiorca chce przekazać odbiorcy i jaki cel dzięki temu osiągnąć. Najczęściej właściciele sklepów internetowych decydują się na umieszczenie na taśmie logo, adresu www sklepu, jego nazwy lub danych teleadresowych firmy. Nierzadko zdarza się też, że w ramach nadruku pojawia się na taśmie slogan lub hasło reklamowe.

Taśmy z nadrukiem pomagają w promocji sklepu internetowego i reklamie jego produktów. Naniesione na nich informacje docierają nie tylko do końcowych odbiorców przesyłek, czyli klientów sklepów internetowych, ale również wszystkich osób pośredniczących w doręczeniu paczki. Warto pamiętać, że taśmy z nadrukiem pomagają też w budowaniu tożsamości marki i kształtowaniu jej pozytywnego wizerunku wśród klientów. Przypominając konsumentom, kto jest nadawcą przesyłki (czemu służy naniesione na taśmie logo, nazwa sklepu i jego adres www), sprzedawca internetowy zwiększa swoją szansę na to, że zostanie zapamiętany i zyska stałego klienta, który będzie do niego wracał w przyszłości.

Warto pamiętać, że taśmy z nadrukiem to nie tylko reklama, ale również sposób na podniesienie estetyki paczki. Oklejona taką taśmą przesyłka prezentuje się efektownie i świadczy o profesjonalizmie sprzedawcy. Sprawia też, że zarówno odbiorca przesyłki, jak i osoby pośredniczące w jej doręczeniu, mogą domyślać się, co znajduje się w środku. Dzięki temu kurierzy już na podstawie naniesionego na taśmę nadruku mogą wnioskować o tym, czy przesyłkę należy traktować ze szczególną ostrożnością.

Pomimo ogromu zalet taśm z nadrukiem często są one przez sprzedawców internetowych bagatelizowane i postrzegane jako zbędny wydatek. O tym, że jest inaczej, można przekonać się, obserwując gigantów w branży e-commerce.

Ocena

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge